ZAPOWIEDŹ


Witam! :)
Kochani, dziejszy wpis jest małą zapowiedzią testowania kosmetyków firmy Bielenda
Chciałam już na wstępie zastrzec, że zawsze będzie to moja własna, w stu procentach szczera opinia na ich temat. Nawiązana współpraca, w żaden sposób nie rzutuje na ocenie żadnego z produktów.

Pani Aniu, dziękuję raz jeszcze za przesyłkę :)

Poniżej przedstawiam kosmetyki, które zostaną przeze mnie przetestowane:

PHARM TRĄDZIK

- matujący krem-żel na dzień
- antybakteryjny krem redukujący trądzik na noc
- antybakteryjny tonik normalizujący 
- antybakteryjna emulsja oczyszczająca


- balsam do ust soczysta malina
- drogocenny olejek 3w1
- multifunkcyjny krem korygujący


 - odmładzający peeling cukrowy do ciała
- wyszczuplający mus do ciała


Znacie? Używacie? :)

Pozdrawiam, 
Natalia


6 komentarzy:

  1. O jej ile nowości :) zazdraszczam testowania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekaw jestem, Bielende znam i doceniam, ciekawa jestem tej serii trądzikowej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas pojawi się recenzja na blogu :)

      Usuń