Wstęp

Jako że jest to mój pierwszy wpis, chciałam się z Wami serdecznie przywitać :)
Jestem Natalia i przeniosłam się tu z portalu pinger.pl :)


Czego możecie spodziewać się po e n c o t i a n
Otóż, będzie to stricte lifestylowy blog o tym co codzienne i nie tylko! Proszę jednak o wyrozumiałość, ponieważ jestem jeszcze w trakcie tworzenia wystroju i wszystkich innych detali. 

Mam nadzieję, że pomożecie mi się zaklimatyzować w tym ogromnym "blogspotowym" świecie! :)
Do zobaczenia wkrótce! :)






*zdjęcie z 16. piętra "Panoramy" w Gdańsku :)

4 komentarze:

  1. Zieleniak, prawda? ♥ Witam koleżankę i życzę samych sukcesów w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dękuję, mam nadzieję, że będzie ich co niemiara!
      ...A na zdjęciu owszem, Zieleniak :)

      Usuń
  2. powodzenia :)))))
    (zdjęcia śliczne się zapowiadają ;))

    OdpowiedzUsuń