ZMIEŃMY COŚ!

Cześć! :)
Wracając z pierwszego w tym roku, prawdziwie wiosennego spaceru, natchnęło mnie na małe wiosenne postanowienia. Przecież to rewelacyjny czas na zmiany!
Czy nie uważacie, że nadeszła pora obudzić się z zimowego snu? :)

postanowiłam sobie
PRZEDE WSZYSTKIM:

1. więcej ruchu! (spacery, rowery, rolki, hula hop, tenis!)
2. mniej słodyczy i niezdrowego jedzenia :)
3. picie dużej ilości wody (1,5 / 2l dziennie)
4. nauka nawych słówek angielskich (fiszki)
5. czytanie książek!



A czy Wy macie jakieś plany do zrealiowania tej wiosny? :)

Pozdrawiam, 
Natalia

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji postanowień! Wszystkie bardzo przydatne:)
    Ja realizuję na razie to, co postanowiłam w Nowy Rok, wolę sobie nic nie dokładać, bo i tak idzie mi baaardzo powoli:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to nie obarczyć się zbyt dużą ilością postanowień :) Lepiej zaplanować sobie mniej, na krótszy okres czasu - wtedy jest większe prawdopodobieństwo zrealizowania ich :)

      Usuń
  2. moim planem jest chodzenie szybko spać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje plany są bardzo podobne do Twoich : ) także życzę powodzenia nam obu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno rozważę stworzenie pododbnego planu, śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plan! Chciałabym przede wszystkim podpisać się pod punktami 1 i 2, ale lekko nie jest :P :)

    OdpowiedzUsuń